dinsdag 29 december 2015

Momo&Taro in de Ardennen

Vorige week hebben we voor het eerst een reisje gemaakt
met de nieuwe auto,
die daar heel geschikt voor is!
Taro zit achteraan (als een aapje :) in een kooi,
terwijl mijn bench bovenaan open is,
zodat ik nu en dan door het raampje kan kijken.
Wat was het leuk in de Ardennen!
Zalige bossen, waarin Taro zich te pletter stoeide ...
Water, water, ik heb dorst!


Zelfs ik kon niet laten om mijn hazepootjes nog eens uit te strekken.
Dan kan Taro mij niet volgen, hoor!
Drink het riviertje niet leeg, Taro!
Hopla! In 1 grote sprong kon Taro over het bergriviertje springen.
Hallo, rare kwiet!
Waarom drink jij niet?

Heb jij dan geen dorst?
Taro wel!
Hhhhmmm .... Taro, ga je hier ook in springen ?

Door al dat vlees in het water werd hij wel flink uitgedaagd. 
Dapper doorstappen op het randje van de dijk...
En durf nu nog zeggen dat Taro bang is van water!
 In de bossen speelden we
verstoppertje.....
Kiekeboe! Zie je mij....?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten